Jak załatwić sprawę w urzędzie marszałkowskim?

Wtorek, 2 czerwca 2020


Szanowni Państwo, w związku z utrzymującą się epidemią, w trosce o Państwa zdrowie, bezpieczeństwo, ale także mając na uwadze Państwa komfort, proponujemy trzy formy kontaktu z urzędem. Nadal, jeśli to możliwe, zachęcamy do unikania wizyt w siedzibie urzędu i skorzystania z obsługi telefonicznej, mejlowej lub za pośrednictwem systemu e-puap. W sytuacjach niecierpiących zwłoki udostępniamy dla Państwa dwa punkty podawcze na terenie Warszawy. Jeśli sprawa wymaga bezpośredniej rozmowy wizyta w urzędzie jest możliwa – prosimy wówczas o wcześniejsze umówienie się i zachowanie wszelkich środków ostrożności.



Kontakt z urzędem

Sprawy związane z Budżetem Obywatelskim Mazowsza nadal można załatwiać:
  • telefonicznie –  pod numerem (+48) 22 5979664 lub (+48) 22 4379474
  • elektronicznie – pisząc na adres bom@mazovia.pl
  • pocztą tradycyjną - pisząc na adres 03-719 Warszawa ul. Jagiellońska 26
poprzez punkty podawcze w Warszawie – czynne od poniedziałku do piątku w godz. 8:00–16:00:
  • ul. Jagiellońska 26
  • ul. Skoczylasa 4

Wizyta w urzędzie

W sprawach wymagających bezpośredniego kontaktu będą Państwo:
  •     przyjmowani po wcześniejszym telefonicznym lub mailowym uzgodnieniu terminu spotkania z właściwym pracownikiem urzędu
  •     przyjmowani pojedynczo
  •     zobowiązani do dezynfekcji rąk, zakrycia ust i nosa oraz do zachowania wymaganego odstępu od innych osób
Zasady obsługi interesantów obowiązują do odwołania. Prosimy Państwa o zachowanie środków ostrożności i zrozumienie.
Jednocześnie uprzejmie informujemy, że urząd nie dysponuje maseczkami dla gości. Prosimy o przyniesienie własnych.

 
Powrót